Admin. medewerker klinische studies Centrum Celtherapie en Regeneratieve Geneeskunde 80 - 100%


Wat ga je doen?

  • Je staat in voor het afsprakenbeheer van patiënten van de klinische studies:
    • je regelt de afspraken voor consultaties op verschillende diensten;
    • je staat in voor de briefwisseling met patiënten en verwijzende artsen en volgt deze verder op
  • Je staat in voor de financiële administratie van de klinische studies: 
    • je werkt nauw samen met verschillende diensten om een correcte opvolging van tarificaties, facturen en contracten van klinische studies te verzekeren; 
    • je verwerkt de correspondentie ivm de financiële administratie van klinische studies
  • Je zorgt mee voor het onderhoud en beheer van Trial Master Files van de klinische studies;
  • Je staat in voor de administratieve en logistieke opvolging van CCRG zoals:
    • je beheert het klassement van geldige documenten;
    • je zorgt voor een goede voorbereiding van documenten voor Good Manufacturing Practices procedures van CCRG;
    • je staat in voor het logistiek beleid van CCRG: stockbeheer, opnemen en ontvangst nemen van bestellingen, stalentransport, …
  • Je staat in voor de planningen van vergaderingen van CCRG en verzorgt hiervan de notulen;
  • Je staat in voor het onderhoud van de website van CCRG en de informatiebrochures voor patiënten.

 Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een bachelor diploma, bij voorkeur medisch secretariaat of andere (para)medische domeinen of je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt interesse in klinisch onderzoek en ervaring in klinische studies is een pluspunt;
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en werkt zelfstandig en gestructureerd;
  • Je kan vlot werken met MS-Office-toepassingen. Gevoel voor lay-out en vormgeving is een pluspunt;
  • Je bent een echte teamplayer en bent bereid te werken binnen een dynamische multidisciplinaire structuur;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en communicatievaardig;
  • Je bent zeer accuraat in het verwerken van gegevens;
  • Je bent gemotiveerd, positief ingesteld en staat open om bij te leren;
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Je neemt initiatief en je kan goed prioriteiten bepalen;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Frans wordt als een pluspunt beschouwd.

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • Voltijds of deelltijds (80%) bediendecontract voor bepaalde duur met mogelijheid tot verlenging;
  • maaltijdcheques ter waarde van 4,00 EUR per gewerkte dag (8u);
  • ruime bijscholingsmogelijkheden;
  • recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis);
  • bijkomende UZA-vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie;
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be.

Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij Sigrid Lenaerts op het nummer 03 821 51 92.

Voor meer informatie over de functie-inhoud, kan je terecht bij Wai-Ping Lee, Clinical Research Coordinator op het nummer 03 821 39 29.




Ga terug