Administratieve medewerker/ onthaalbediende dienst spoedgevallen - 50%


Functiebeschrijving

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor patiënten;
  • Je staat in voor de patiëntenregistratie waaronder de opname en- ontslagadministratie op de spoedgevallen;
  • Je staat in voor een correct dossierbeheer;
  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de secundaire en primaire transporten;
  • Je draagt bij tot een optimale samenwerking met de telefooncentrale na de kantooruren en op zon- en feestdagen;
  • Je werkt nauw samen met artsen en verpleegkundigen;
  • Je zorgt mee voor een optimale bedplanning van het ziekenhuis.

Functievereisten

  • Je hebt enkele jaren ervaring met onthaal en/of administratief werk;
  • Je bent in het bezit van het bachelor diploma Medical Management Assistant of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt een sterke kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
  • Je bent hands-on;
  • Je kan erg zelfstandig en autonoom werken;
  • Je neemt initiatief;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent loyaal en integer;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent een echte teamspeler;
  • Je hebt een goede kennis van de Franse en Engelse taal;
  • Je bent gericht op het concretiseren van doelen en het realiseren van resultaten;
  • Je levert inspanningen om de prestaties en resultaten continu te verbeteren;
  • Je bent bereid in wisselende shiften te werken.
     

Aanbod

  • Deeltijds bediendecontract (50%) voor onbepaalde duur;
  • Ruime bijscholingsmogelijkheden;
  • Recuperatie 40-uren week;
  • Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie;
  • Maaltijdcheques ter waarde van 4 EUR per dag;
  • Verschillende kinderopvangmogelijkheden.

Kandidaatstelling

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be.

Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij Sigrid Lenaerts op het nummer 03 821 51 92.

 

 




Ga terug