Medical management assistant dienst immunologie, allergologie en reumatologie (tijdelijk)


Wat ga je doen?

  • je staat in voor het onthaal  van patiënten en bereidt raadplegingen voor;
  • je beantwoordt en behandelt vragen en klachten die telefonisch, via mail of via de website toekomen;
  • je typt medische verslagen;
  • je staat in voor de schriftelijke en mondelinge communicatie met patiënten en verwijzende artsen.

Wat verwachten we van jou?

  • je behaalde een bachelor 'medical management assistant' of gelijkwaardig door ervaring;
  • je bezit een grondige kennis medische terminologie;
  • je bent vlot in communicatie met een basiskennis van Frans en Engels;
  • je bent computerminded met een goede kennis van MS-Office (Word, Excel, Access), Outlook;
  • je bent diplomatisch, flexibel en stressbestendig;
  • je werkt georganiseerd en zelfstandig vanuit een dienstverlenende instelling;
  • je bent een echte teamplayer;
  • je bent loyaal en integer;
  • je bent bereid in een flexibel uurrooster te werken.

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • voltijds bediendecontract voor bepaalde duur (vervanging zwangerschap vanaf augustus 2018);
  • recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis);
  • bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie;
  • maaltijdcheques ter waarde van 4 EUR per dag;
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be.

Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij Sigrid Lenaerts op het nummer 03 821 51 92.

Voor meer informatie over de jobinhoud kan je contact opnemen met Els Feremans, verantwoordelijke medische secretariaten, op het nummer 03 821 47 12.




Ga terug