Administratief medewerker aankoopdienst


Wat ga je doen?

  • Verwerken van bestelaanvragen diensten tot orders in ziekenhuis informatiesysteem (ZIS);
  • Creëren van bestelnummers;
  • Opvolgen van bestellingen en ondernemen van acties waar nodig zowel intern als naar de betrokken leverancier;
  • Afhandelen van facturen in ZIS (aankoop & facilities (catering en linnen));
  • Staat in contact met het magazijn voor een goede opvolging en afhandeling van de orders;
  • Ontvangen en beantwoorden van , zowel interne als externe vragen (telefonisch en e-mail) of geeft ze door aan de bevoegde persoon;
  • Beantwoord schriftelijk en telefonische vragen van de interne klanten en leveranciers;

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt ervaring in administratieve omgeving
  • Je bent proactief en probleemoplossend;
  • Je bent plan en resultaatsgericht;
  • Je bent loyaal en integer;
  • Je bent flexibel en werkt graag in teamverband;
  • Je bent zeer communicatief en klantvriendelijk;
  • Je bent vertrouwd met de courante ICT toepassingen ( Word, Excel, Outlook,…)

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • voltijds bediendecontract van onbepaalde duur;
  • recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis);
  • 8 bijkomende verlofdagen buiten de wettelijke vakantie (voor een 100% tewerkstelling);
  • maaltijdcheques ter waarde van 4 EUR per dag;
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden;
  • ruime bijscholingsmogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be

Vragen over deze functie? Contacteer mij!


 
 
Marie Goossens
 





Ga terug

UZA trekt aan is de jobsite van het © Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Wilrijkstraat 10, 2650 Edegem