Administratief medewerker apotheek


Wat ga je doen?

De administratief medewerker in de apotheek is verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van geneesmiddelen en implantaten.

  • je plaatst bestellingen voor geneesmiddelen en implantaten en volgt deze bestellingen op;
  • je staat in voor de boekhoudkundige opvolging van facturen en eventuele aanpassingen van het prijzenbestand;
  • je registreert het verbruik van de geneesmiddelen;
  • je zorgt voor de facturatie van de implantaten aan de patiënt en de mutualiteit  en dit volgens de geldende RIZIV-modaliteiten;
  • je organiseert en volgt de voorraden op;
  • je verwerkt de mails die je ontvangt via het gemeenschappelijk mailadres;
  • je beantwoordt telefonische vragen;
  • bij afwezigheid van je collega's kan je dringende problemen opvangen.

Wat verwachten we van jou?

  • je behaalde minstens een bachelordiploma (vb. (medical) management assistant, farmaceutisch technisch assistent...);
  • enkele jaren ervaring in een administratieve functie is een sterke troef;
  • je werkt gestructureerd;
  • je bent proactief, enthousiast, flexibel, discreet en zorgvuldig;
  • je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint).

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • voltijds bediendecontract voor onbepaalde duur;
  • maaltijdcheques ter waarde van 4,00 EUR per gewerkte dag (8u);
  • ruime bijscholingsmogelijkheden;
  • hospitalisatieverzekering en verzekering gewaarborgd inkomen;
  • recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis);
  • bijkomende UZA-vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie;
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden.
  • gratis parking;
  • werken bij een Top Employer.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan  online via www.uzatrektaan.be

Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kan je terecht bij Sigrid Lenaertrs op het nummer 03 821 51 92.

 

 




Ga terug