Administratief medewerker / medical management assistant voor de dienst neurologie (tijdelijk)


Wat ga je doen?

  • je bent het eerste gezicht voor de patiënt op je dienst en je onthaalt en registreert hen op een hartelijke en professionele manier;
  • je zorgt voor een goede organisatie en verloop van de consultaties op je dienst;
  • je staat in voor het maken van afspraken voor consultaties en medisch technisch onderzoek op verschillende diensten;
  • je weet van aanpakken bij een heel aantal administratieve taken zoals: de voorbereiding van de consultatie, telefonie, postverwerking, opsturen van onderzoeksresultaten, het afhandelen van interne en externe correspondentie en ga zo maar door,…;
  • elke dag is anders, ook dagelijkse ad-hoc taken weet je correct af te handelen;
  • je werkt graag in een wisselend uurrooster van 08.00 – 18.00 uur

Wat verwachten we van jou?

  • je behaalde een bachelor diploma in een administratieve richting of hebt gelijkwaardige competenties door ervaring;
  • je bezit voldoende kennis van medische terminologie of je wil je hierin graag bijscholen;
  • je bent computer-minded en kan vlot overweg met het MS-Office pakket (Word, Excel en PowerPoint);
  • je bent nauwkeurig, flexibel, stressbestendig en discreet;
  • je bent sociaal vaardig en communicatief in de omgang met patiënten en hun familie, artsen en collega's;
  • je communiceert vlot in het Frans en het Engels;
  • je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling.

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • Voltijds bediendecontract voor bepaalde duur (vervanging zwangerschap vanaf juni 2022);
  • recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis gebaseerd op voltijdse tewerkstelling);
  • bijkomende UZA vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie;
  • maaltijdcheques ter waarde van 4 euro per gewerkte dag (8u);
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden;
  • werken bij een top employer;
  • gratis parking.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be

Wil je graag meer informatie over de sollicitatieprocedure, dan kan je contact opnemen met Sigrid Lenaerts, tel. nr. 03 821 51 92.




Ga terug