Administratief medewerker patiëntenbegeleiding


Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste gezicht voor de patiënt, familie, externe hulpverleners en collega’s en onthaalt hen op een hartelijke, kwaliteitsvolle en professionele manier;
    • je luistert actief naar de aangemelde hulpvraag, verduidelijkt en contacteert de betrokken medewerker van patiëntenbegeleiding;
    • je bent het eerste aanspreekpunt (telefonisch of op het onthaal patiëntenbegeleiding) voor patiënten/familie, in- en externe hulpverleners bij het aanmelden van de hulpvraag.
    • je geeft informatie over de werking van de dienst patiëntenbegeleiding, de parkeerfaciliteiten, de afdelingen van het ziekenhuis en andere diensten als boekhouding, ombudsvrouw…;
  • Je weet van aanpakken bij een heel aantal administratieve taken;
    • de dagelijkse distributie en opvolging van de meldingen van risicoscreening van patiënten behoort tot je takenpakket;
    • je zorgt voor het typen van de brieven die sociaal werkers opmaken mbt hun patiëntendossiers OCMW-aanvragen, sociale voorzieningen, renteloze afbetalingen… en het typen van verslagen voor diensthoofd, SW’ers, ICB, pastors …..;
    • je staat in voor de opvolging en verdeling van in- en uitgaande post;
    • je staat in voor het mailen van revalidatieaanvragen/palliatieve eenheden ea zorgverblijven
    • je zorgt voor de bestelling en opvolging van materiaal, drank en andere werkaanvragen technische dienst;
    • je houdt er van om presentaties te maken;
  • Je ondersteunt de vrijwilligers bij een aantal taken;
  • Je hebt de verantwoordelijk voor het documentatiecentrum waarbij je de informatiestroom (input, verwerking, bestelling) beheert om zo informatie op maat van de medewerkers patiëntenbegeleiding te garanderen. Je zorgt voor de opvolging en beheer van aanvraagformulieren allerhande;
  • Je staat in voor de coördinatie van de tolkenservice waarbij je aanvragen van tolken inplant en deze aanvraag opvolgt en dit in overleg met de consultaties en verpleegafdelingen;
  • Tenslotte neem je graag deel aan vergaderingen, werkgroepen en projecten op je dienst.

 

Wat verwachten we van jou?

  • je behaalde een bachelordiploma in en administratieve richting of hebt gelijkwaardige competenties door ervaring;
  • je bezit voldoende kennis van medische terminologie of bent bereid je hierin bij te scholen;
  • je bent computerminded en kan vlot overweg met het MS-Office pakket (Word, Excel en PowerPoint);
  • je bent nauwkeurig, flexibel, stressbestendig en discreet;
  • je bent sociaal vaardig en communicatief in de omgang met patiënten en hun familie, artsen en collega's;
  • je communiceert vlot in het Frans en het Engels;
  • je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling.

 

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • Deeltijds (80%) bediendecontract voor bepaalde duur (vervanging zwangerschap);
  • Recuperatie 40-uren week (12 vrije dagen op jaarbasis, op basis van een 100% tewerkstelling);
  • Bijkomende vakantiedagen op jaarbasis buiten de wettelijke vakantie (op basis van een 100% tewerkstelling);
  • Je komt terecht bij een Top Employer;
  • Personeelsrestaurant met gevarieerd aanbod;
  • Gratis personeelsparking;

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be

Wil je graag meer informatie over de sollicitatieprocedure, dan kan je contact opnemen met Sigrid Lenaerts, tel. nr. 03 821 51 92.

 

 




Ga terug