Operationeel bediende aankoopdienst


Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een operationeel bediende voor onze aankoopdienst. 

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van aankoopdossiers, de administratieve processen en het afhandelen van bestellingen tot en met de facturatie.

Wat ga je concreet doen?

  • je staat in voor het verwerken van bestelaanvragen via ons ZIS-systeem
  • je bent verantwoordelijk voor het creëren van bestelnummers
  • je volgt de bestellingen op en onderneemt acties waar nodig, zowel intern als naar leveranciers
  • je staat in voor het afhandelen van de facturen (medische hulpmiddelen en PBM)
  • je staat in contact met het magazijn voor een goede opvolging en afhandeling van de orders
  • opvolgen en beantwoorden van allerhande vragen zowel schriftelijk als telefonisch

Wat verwachten we van jou?

  • je behaalde een bachelor diploma
  • je bent communicatief sterk in het Nederlands
  • je hebt ervaring in een administratieve omgeving
  • je werkt proactief en probleemoplossend
  • je bent planmatig en resultaatgericht
  • je bent een vlot en integer persoon
  • je bent flexibel ingesteld
  • je bent zelfstandig, nauwgezet, stressbestendig en goed georganiseerd
  • je kan vlot overweg met MS-Office toepassingen
  • je bent een teamplayer

Wat biedt het UZA als werkgever?

  • voltijds bediendecontract voor onbepaalde duur
  • ruime bijscholingsmogelijkheden
  • recuperatie 40u week
  • 8 bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie
  • hospitalisatieverzekering en verzekering gewaarborgd inkomen
  • maaltijdcheques
  • verschillende kinderopvangmogelijkheden
  • ruime personeelsparking

Interesse?

Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan uonline via www.uzatrektaan.be.
Voor bijkomende informatie betreffende de sollicitatieprocedure kan je terecht bij Stefanie Bosmans (HR) op het nummer 03 821 32 30.




Ga terug